Monday, July 23, 2018

نت‌برگ چطور تابستان را برای ما جذاب‌تر می‌کند؟



تابستان وقت تفریح است. وقت گشت و گذار و سفر و ورزش‌های مختلف. حیف نیست در چنین فصلی خانه‌نشینی کنیم؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور تابستان امسال را خوش بگذرانیم و برنده جایزه شویم.

برای فصل تابستان چه برنامه‌ای دارید؟ قطعا هوای گرم امان نمی‌دهد از جلوی کولر تا یک قدم آن طرف‌تر بروید. اما اشتباه نکنید، از خدمات میکرونیدلینگ و پاکسازی پوست گرفته تا رفتن به بانجی جامپینگ، همه و همه منتظر شما هستند.

اما نت‌برگ برای تابستان شما، برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است. همانطور که می‌دانید، تمام موارد ذکر شده بعلاوه بسیاری از خدمات و کالا‌های دیگر در نت‌برگ با تخفیف‌های متنوعی ارائه می‌شوند که می‌توانید برای استفاده از آنها، با قیمت پایین‌تری از نت‌برگ خرید کنید و با ارائه بلیت نت‌برگ خریداری شده به فروشنده، از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

اما در کمپین تابستانه نت‌برگ هرکدام از این خریدها، علاوه بر اینکه با تخفیف‌های همیشگی همراه هستند، با جوایز ارزشمندی همراه هستند. برای شرکت در کمپین تابستانه نت‌برگ، کافیست از پیشنهادات این وب‌سایت خریداری کنید. هر ۵۰۰۰ تومان خرید شما از وب‌سایت نت‌برگ برابر با یک امتیاز خواهد بود و در نهایت این امتیاز‌ها هرکدام، شانسی برای برنده شدن جوایز کمپین تابستانه هستند.

جوایز کمپین تابستانه شامل «کنسول پلی استیشن ۴، تلویزیون LED ۴۳ اینچی هوشمند، ماشین کنترلی آفرود Climbing car، اسپیکر بلوتوثی، کواد کوپتر، هارد اکسترنال، بخور سرد، پاور بانک، تخفیف ویژه رستوران گردان برج میلاد و رستوران هوایی آرامش در آسمان» می‌شود.

همچنین می‌توانید با به اشتراک گذاشتن پوستر این کمپین در پروفایل شخصی‌تان در اینستاگرام، در قرعه‌کشی روزانه ما شرکت کنید و کد‌های تخفیف نت‌برگی برنده شوید.

مدت اجرای این کمپین محدود است، پس برای شرکت در کمپین تابستانه عجله کنید! در اولین قدم، به صفحه کمپین تابستانه نت‌برگ وارد شوید و شرایط را بخوانید و اولین خرید خود را انجام دهید. فراموش نکنید که تعداد خرید شما لزوما تاثیری بر شانس شما ندارد، بلکه مجموع خرید‌های شما با ضریب ۵ هزار تومان، شانس شما را در برنده شدن جوایز کمپین افزایش می‌دهد.

No comments:

Post a Comment

چگونه آموزش زبان کودکان را شروع کنیم؟

  مهم‌ترین رکن در یادگیری هر مهارتی تداوم است، برای همین خوب است که هر روز حدود یک ساعت را به آموزش زبان انگلیسی برای کودکان اختصاص دهید. ا...