Wednesday, September 12, 2018

خرید کاشی و سرامیک


 روزی که خرید خود را نهایی کردید حتما علایم تجاری روی جعبه ؛شماره و کد کاشی ؛ شرکت سازنده و کاتالوگ کاشی را یاداشت و از آن عکس بگیریدو روز تحویل کاشی مطمن شود بسته های تحویلی دقیقا همان باشد.
 بسته بندی کاشی و سرامیک که تحویل گرفته اید را چک کنید. خیلی ها از بازار اشفته استفاده میکنند و کاشی های را بسته بندی مجدد میکنند .
 هزینه حمل و نقل از انبار بر عهده مشتری است؛ پس محل انبار فروشگاه و هزینه حمل و تحویل را کامل بپرسد و تاکید کنید که هزینه مربوط به حمل و نقل در فاکتور قید گردد. تجربه ثابت کرده اگر هزینه حمل و نقل را در فاکتور قید نگردد درهنگام تحویل نماینده ممکن است هزینه دو برابری را به دلایل مختلف درخواست کنند.شایان ذکر است بار گیری بر عهده فروشندهاست اما تخلیه بر عهده مشتری است . در این صورت اگر خودتان نمیتوانید تخلیه کنید حتما با فروشنده نهایی کنید که با راننده هماهنگ کنند برای شما تخلیه را با یک هزینه توافقی تخلیه نماید.
Description: نحویل کاشی و سرامیک در تهران
عکس 7 : نحویل کاشی و سرامیک در تهران
 یادتان نرود از فروشنده ساعت تحویل رو بپرسید و در فاکتور قید کنید . جالب است بدانید شگرد بعضی از فروشندگان تحویل در اخر وقت و نزدیک های غروب است زمانیکه که شما هیچ نیروی برای تخلیه ندارید و حتی زمان مناسبی هم نیست که بتوانید نیروی را پیدا کنید که برای تخلیه به کمکتان بیاید پس شما باید هزینه چند برابری را پرداخت کنید که راننده برایتان این کار را انجام دهد. زمانی را برای تحویل از فروشنده بخواهید که بتوانید کالا را تخلیه کنید و اگر در حال بازسازی هستید زمانی باشد که کارگر و نیرو های شما آنجا حضور دارند. در فاکتور قید شود در صورت عدم تحویل در آن زمان، تخلیه به عهده فروشنده باشد
 برند معتبر مهمترین پارامتر در خرید کاشی می باشد. اگر مشکل پسند هستید و نمیخواهید تا چند سال آینده هزینه دوباره کنید پیشهاد میکنیم از برند های معروف خرید کنید.
حتما از فروشنده شرایط لعاب کاشی و سرامیک مورد نظر را بپرسید چون تعدادی از کاشی و سرامیک ها در اثر شستشو لعبشان از بین نرند.
 مطمن باشید درجه بندی کاشی یک پارامتر مهم است.شاید کاشی ها در نگاه اول یکسان باشند اما تفاوت را بعد از کاشی کاری و نصب آن متوجه خواهید شد حتی ممکن است پس از چند سال نمایان شود(مثلا ترک خوردن یا لک شدن کاشی) . تفاوت قیمت بین کاشی درجه یک و درجه سه زیاد نیست. جالب است بدانید بعضی از فروشندگان اگر احساس کنند مشتری نمیخواهد هزینه زیادی برای حرید کاشی و سرامیک کند سعی مشتری را متقاعد کنند که هیچ تفاوتی میان درجه یک و درجه سه وجود ندارد..
 اگر شما برای خرید کاشی و سرامیک  به مراکز بورس کاشی و سرامیک رفته باشید میبیند که قسمتی از بازار در اختیار برند های ایتالیایی و اسپانیایی است.نکته مهم این است که همه این کاشی ها در ایتالیا و اسپانیا تولید نشده اند بلکه در کارخانه هایی در رومانی، بلغارستان و یونان هستند که کاشی های با کیفیت پایین تولید می کنند و با برند ایتالیایی و اسپانیایی گرانتر می فروشند.


No comments:

Post a Comment

چگونه آموزش زبان کودکان را شروع کنیم؟

  مهم‌ترین رکن در یادگیری هر مهارتی تداوم است، برای همین خوب است که هر روز حدود یک ساعت را به آموزش زبان انگلیسی برای کودکان اختصاص دهید. ا...