Wednesday, November 28, 2018

دانلود ریمیکس جدید محسن دی جی به نام پارتی میکس 51

MOHSENDJ – Party Mix 51دانلود ریمیکس جدید محسن دی جی به نام پارتی میکس 51
دانلود ریمیکس جدید محسن دی جی به نام پارتی میکس 51


هم اکنون شما رو دعوت می کنم به شنیدن  ریمیکس جدید و فوق العاده زیبا محسن دی جی به نامپارتی میکس 51 با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین از رسانه  رادیو آهنگ

کاش نگات به هر کی جز من واسه یک شب غدقن بودکاش نگات به هر کی جز من واسه یک شب غدقن بود
چی میشد خواب من و تو به حقیقت بشه تعبیر
چی میشد جدایی ها رو نذاریم به پای تقدیر
چی میشد بی التماسم واسم از عشق میخوندی
چی میشد دلت میخواست تو همیشه پیشم میموندی
کاشکی دنیا واسه یک شب واسه یک شب مال من بود
کاش نگات به هر کی جز من واسه یک شب غدقن بود
کاشکی دنیا واسه یک شب واسه یک شب مال من بود هنگامه

♫   ♫  RADIO AHANG  ♫   ♫


دو سه سالیه چشام دنبالته دل من شب و روز دنبال دلته
تا که روی چون گلت پیدا میشه همه میپرسن کجا منزلته
لب تو غنچه ست پرپرش نکن دل من خون بدترش نکن
بذار چند بوسه بذارم رو لبت دل عاشقم و عاشق ترش نکن
چه تو شرجی چه تو گرما چه تو کشتی چه تو دریا
دل مو سی تو هلاک آی زلیخا آی زلیخا

♫   ♫  RADIO AHANG  ♫   ♫


به جون تو عاشقی بد دردیه دل عاشقو شکستن به خدا نامردیه
به خدا نامردیه عاشقم عاشقونه
این دل دیوونهپای تو در میونه دل می بری سرسری
از دلی که می بری چقدر ساده می گذری بریده شد امونم
به لب رسیده جونم هی از خودت نرونم
خوش داری می گذرونی بسه نا مهربونی
الهی در نمونی به جون تو عاشقی بد دردیه
دل عاشقو شکستن به خدا نامردیه

No comments:

Post a Comment

چگونه آموزش زبان کودکان را شروع کنیم؟

  مهم‌ترین رکن در یادگیری هر مهارتی تداوم است، برای همین خوب است که هر روز حدود یک ساعت را به آموزش زبان انگلیسی برای کودکان اختصاص دهید. ا...